Вплив контенту на просування сайту

Найголовнішою метою кожного користувача в інтернеті є пошук необхідної йому інформації. Робота будь-якої пошукової системи спрямована на лексичний і морфологічний аналіз всього контенту кожного сайту для подальшого визначення корисності цього ресурсу для певної аудиторії.

Що ж представляє з себе контент. Це може бути текст, зображення або відео. Найчастіше вони використовуються всі разом для складання більш детальної картини, щоб користувачеві все було зрозуміло. Отже, контент призначений для залучення користувачів і подальшої їх конвертації в потенційних клієнтів.

ЩО ВИМАГАЮТЬ ПОШУКОВІ СИСТЕМИ ВІД САЙТУ

Наскільки Ваш контент корисний і якісний для користувачів, пошукові системи визначають за кількома ключовими критеріями.

Унікальний контент

Саме головне — Ваш текст не повинен бути скопійований з інших ресурсів або звідки-небудь ще. Він повинен бути унікальним. Якщо пошукова система вважатиме, що Ваш текст не унікальний, позиції сайту можуть впасти, що спричинить за собою втрату нових клієнтів і взагалі може загрожувати баном всього сайту. Тобто, якщо на сайті буде дуже багато скопійованого тексту, Ваш проект просто не буде індексуватися і його не побачить жодна людина в інтернеті.

Релевантні сторінки

Кожна стаття повинна бути не тільки унікальною, але й відповідати на запити користувачів. Тобто, в тексті на кожній сторінці сайту повинні бути тематичні словосполучення або слова, які відповідають запитам користувачів. Наприклад, у Вас є сайт про вирощування квітів в домашніх умовах. Є стаття про те, як вирощувати півонії у себе вдома. Тут можуть бути наступні ключові запити: «вирощувати півонії вдома», «доглядати півонії в домашніх умовах» та інше. Тільки запам’ятайте, пошукові системи самі вибирають частоту для визначення тематики сайту. Тобто, якщо в одній статті буде занадто багато таких ключових словосполучень, сайт вилетить з індексації. Так що не перестарайтеся.

Форматування сторінки сайту

У цьому випадку мова йде про тег H1 і Title сторінки. Це означає, що заголовки статті повинні відповідати тематиці всієї статті. Якщо в заголовку написано «Вирощуємо півонії вдома», то вся стаття повинна бути саме про це, а не про те, як вирощувати квіти в теплиці. Також ми Вам не радимо використовувати однакові заголовки для декількох статей. Найкраще кожну статтю розбивати на певні смислові блоки і використовувати в кожному з них підзаголовки (залежно від рівня підзаголовків це теги h2-h6).

Наприклад, якщо Ви пишете статтю про те як вибрати холодильник, зробіть підзаголовок «На що звернути увагу при виборі», другий підзаголовок — «Як визначитися з характеристиками» і так далі. Чим більш повна і інформативна стаття буде — тим більше користі вона принесе відвідувачам сайту, а це означає, що пошукові системи можуть помітити ці поведінкові сигнали та будуть краще ранжувати Ваш сайт в пошуку. Також не забувайте про інші види контенту — зображення, відео, графіки, таблиці. Якщо вони доречні і доповнюють загальний інформаційний фон, то це тільки посприяє подальшому просуванню Вашого сайту.

Оновлення сайту

Постійно наповнюйте свій сайт новим матеріалом. Регулярне оновлення ресурсу сприяє поліпшенню ранжирування. Пошукові роботи починають частіше індексувати Ваш сайт, а це означає, що користувачі швидше потраплять до Вас на сайт. Тільки не потрібно забувати, що інформація повинна бути корисною і свіжою.

Також пам’ятайте, що високі позиції в пошукових системах і поява нових відвідувачів ще не є гарантом збільшення продажів. У першу чергу потрібно думати не про пошукові системи, а про користувачів. Контент повинен бути корисним їм, а не підходити під критерії пошукових роботів.

Відповідати на запити користувачів

Щоб кожен користувач залишився задоволений Вашим ресурсом, необхідно відповідати на кілька вимог:

  • Контент повинен бути інформативним. Якщо на сторінці будуть загальновідомі факти, які люди знають і без Вашого сайту, то навіщо він потрібен? Якщо на сторінці будуть тільки одні ключові слова, але повної об’ємної відповіді на запит користувача немає, то людина просто покине Ваш сайт.
  • Грамотність. Очевидно, що кожен текст повинен бути грамотно оформлений. Це буде тільки свідчити про серйозність Вашого проекту та підвищить рівень довіри у користувачів.
  • Будьте простіше. Ніхто не любить заумні слова та незрозумілі довгі речення. Відповідайте на запити користувачів коротко і чітко. Якщо Ви будете все довго та нудно описувати, людина втратить суть всього прочитаного. Треба коротко і доступно розповісти людині про те, що її цікавить. Такий підхід тільки посприяє повішенню рівня довіри.
  • Без саморекламування. Людина прийшла на Ваш ресурс, щоб отримати корисну інформацію, а не для того, щоб дізнатися наскільки Ви гарні в тій чи іншій сфері. Запевняємо Вас, інформативність набагато краще сприяє зростанню продажів, аніж власний піар.
Ми допоможемо Вам та Вашому бізнесу вийти на новій рівень