Технічні деталі пошукового просування

Просування сайту — це багатогранний процес, в якому кожна дрібна деталь впливає на кінцевий результат. Давайте розглянемо основні деталі, на які наші фахівці звертають увагу.

Аналіз поточної ситуації та повний аудит сайту

З самого початку на момент формування бюджету з просування необхідно виявити всі сильні та слабкі сторони сайту. Це дозволить більш точно визначити перелік завдань і вартість їх реалізації.

Аналіз сайтів конкурентів

Аналіз топових сайтів дозволяє більш точно визначити контрольний бюджет, і в свою чергу, значно зекономити гроші. Докладніше технологію закупівлі посилань ми розглянемо в наступному розділі.

Підбір ефективних ключових слів

У кожній тематиці сайту існує безліч варіацій пошукових запитів, за якими потенційні клієнти можуть знайти сайт. Деякі з них більш ефективні, деякі практично не дають ніякого результату. Детальний аналіз тематичної ніші дозволяє не тільки спрогнозувати можливу кількість відвідувачів, але і вибрати максимально ефективні та релевантні пошукові фрази.

Зазначені вище етапи є разовими роботами над сайтом. Далі ми будемо розглядати етапи, які передбачають систематичну роботу над сайтом.

Оптимізація структури сайту та створення контенту

На основі наданих вами даних про послуги, які надає ваша компанія, ми конструюємо ефективну структуру і карту релевантності сайту. Після цього на основі створеної структури розробляються посадочні сторінки, а також публікується супутній контент.

Отримання рекомендаційних посилань з якісних ресурсів

Фахівці веб-студії «Rocketstudio» працюють над плавним і максимально природним зростанням посилальної маси. Ми не використовуємо в просуванні орендні посилання, тому що сучасні стандарти якості посилальної маси суперечать їх використанню. У рамках робіт з лінкбілдінгу (спорудження рекомендаційного посилального профілю) ми використовуємо наступні техніки:

  • Розміщення новин і прес-релізів для підвищення рівня довіри до бренду.
  • Розміщення гостьових статей і оглядів на популярних тематичних порталах.
  • Крауд-маркетинг (рекомендаційні діалоги на блогових платформах і соціальних мережах).

Контроль посилального профілю

Пошукові алгоритми постійно змінюються і удосконалюються, тому необхідно постійно перевіряти посилальний профіль на предмет неякісних донорів та усувати їх.

І завершальним етапом під час просування є аналіз поведінки відвідувачів на сайті. Він наочно демонструє психологію дій відвідувачів, і дозволяє дати відповідь на запитання «А чи все зрозуміло відвідувачеві на сайті».

Ми охарактеризували лише основні деталі пошукового просування, які дозволяють досягти високих позицій.

Ми допоможемо Вам та Вашому бізнесу вийти на новій рівень