Лендінг пейдж в інтернет-маркетингу
Зміст матеріалу
Якщо сказати фахівцю з маркетингу, що залучення нових відвідувачів — це основне завдання маркетингу, він просто буде сміятися Вам в обличчя. Будь-який фахівець цієї галузі скаже, що це далеко не головне. Набагато складніше і важливіше для бізнесу перетворити цю аудиторію в потенційних покупців (так званих лідов). Мабуть, найефективнішим інструментом для збільшення конверсії на сайті є створення лендінг пейдж. Тобто, створення цільової сторінки (лендінгу). Але, як показує досвід, далеко не всі власники бізнесу використовують даний інструмент.
МЕТА ЛЕНДІНГА В КОМЕРЦІЇ
Досить багато компаній використовують для свого просування або сторінки з докладним описом кожного товару, або головні сторінки. А ось деякі компанії вирішують створювати лендінг пейдж, якого також недостатньо, якщо таких сторінок менше п’яти. Лендінги дають найбільш відчутний результат для залучення клієнтів і подальшого їх перетворення в покупців. Якщо цей інструмент настільки ефективний, то чому їм не користуються?
Вся справа в тому, що не так-то просто створити лендінг пейдж правильно, щоб це почало приносити істотну конверсію. Також люди іноді відмовляються від подібного методу через незнання його переваг.
Але якщо Ваша мета — залучення нових клієнтів, то Ви не можете ігнорувати лендінг. Ми докладно охарактеризуємо структуру лендінгу та розповімо яким саме чином він залучає нові ліди і збільшує відсоток продажів.
ЩО ТАКЕ LANDING PAGE?
Лендінг — це свого роду готовий сайт, який метою якого є отримання необхідної інформації про користувача через спеціальну форму. Не слід забувати, що лендінг ще називають «цільовою сторінкою». Для збору всієї необхідної інформації про своїх відвідувачів використовується форма для збільшення конверсії. Тобто, форма для генерації лідів.
Лендінг пейдж може бути створений лише для декількох причин, не для всіх відразу. Цілі можуть бути наступні: отримати контактні дані відвідувача для просування «білих книг», для збільшення переглядів бренду, для збільшення відсотка завантажень документа/додатка, для розкрутки нового продукту. Більш того, кожен лендінг може бути направлений на окрему групу користувачів. У такому випадку, цільову сторінку будуть створювати, враховуючи певні риси і характеристики цільової групи.
ЯК ПРАЦЮЄ ЦІЛЬОВА СТОРІНКА?
Давайте ми спочатку розкажемо, як все-таки працює цільова сторінка на конкретному прикладі. Беремо сферу будівництва. Є створена landing page для просування продажів перегородок із гіпсокартону. Наприклад, є клієнт, який хоче придбати такі перегородки, але для початку він шукає інформацію про те, як саме виготовляють гіпсокартонні перегородки.
За допомогою пошукової системи потенційний клієнт знаходить блог компанії, в якому детально описано весь процес виготовлення: яке устаткування і матеріали використовують, які існують нюанси під час виготовлення та інше. Наприкінці такої великої статті стоїть посилання, яке і веде на лендінг пейдж. Ця цільова сторінка і містить заклик до дії — замовити гіпсокартонні перегородки або ж отримати безкоштовну консультацію у майстра Вашої фірми. Щоб отримати корисну пораду або зробити замовлення, відвідувач залишає свої контактні дані. Це може бути адреса пошти, номер телефону. Наприкінці, Ви маєте цінну інформація — контактні дані, завдяки яким Ви можете отримати ще одного клієнта.
Люди можуть потрапити до Вас на цільову сторінку не тільки таким чином. Ви можете почати розсилку повідомлень за допомогою поштових скриньок, використовуючи інтернет-рекламу або соціальні мережі. Прийомів величезна кількість. Як бачимо, лендінг пейдж дуже цінний інструмент для підвищення конверсії продажів.
6 ПРИЧИН НЕОБХІДНОСТІ ЛЕНДІНГІВ
Простий спосіб здобути ліди
Сьогодні компанії використовують старі методи, щоб привести клієнта на основну сторінку сайту або в розділ каталогу. Даний спосіб є малоефективним. Звичайно, соціальні мережі та реклама — це добре, але буде більше ефекту, якщо вони будуть прямувати на лендінг, який своїм виглядом підштовхує людину до дії.
Стежити за реконверсією
Дуже корисно знати, який прийом і що саме найкраще приваблює клієнтів. Так от Landing Page потрібні не тільки для підвищення конверсії. Вони збирають всю інформацію про поведінку користувачів. Кожен Ваш лендінг може відрізнятися один від одного. Використовуйте різні методи, щоб зрозуміти, що більше подобається Вашому клієнтові. Подібна інформація дозволить змінити на краще Ваші цільові сторінки, тим самим збільшити відсоток конверсії.
Інформація про користувача
Під час заповнення конверсійної форми на Вашому лендінгу, клієнт залишає про себе інформацію, яка буде дуже корисна для відділу маркетингу і продажів надалі. Ця інформація може бути використана в майбутніх заходах, які стануть поштовхом до нових клієнтів або у створенні нового продукту. Такі дані дають величезну перевагу і дозволяють заощадити компанії гроші при дослідженні ринку.
Виконання комерційних пропозицій
Через цільові сторінки можна поширювати різні комерційні пропозиції. Наприклад, можна підштовхнути людину залишити контактні дані і щось за це отримати. Зараз без лендінг пейдж складно отримати інформацію про своїх потенційних покупців. Таким чином, лендінг допомагає зробити збір інформації простішим і дешевшим.
Новий маркетинговий канал
Можна сказати так: весь інтернет-маркетинг базується на розміщенні та подальшому просуванні величезної кількості контенту. У цьому випадку, лендінг виступає як додаткова допомога. Інформація просувається за рахунок всього контенту в соціальних мережах та інших місцях, і врешті-решт конвертує користувачів в покупців.
Аналіз ефективності Вашої маркетингової стратегії
Кожна лендінгова сторінка — це певна маркетингова стратегія. Спостерігаючи за кожною з них, Ви зрозумієте, що працює найефективніше з тією чи іншою цільовою групою.